دانشگاه من

توی قرچک که رسیدی/می بینی چند تایی میدون/وقتی از اونا گذشتی/می رسی به یک بیابون/به یه دانشگاه داغون.

نه بابا اینجوریام نیست/خیلی هم شیک و باحاله/خیلیhi class  وعالی/مثل رویا و خیاله/تیپ صنعتی شریفه/سر درش دانشگا تهران/مثل آکسفرده و هاروارد/ولی این بار توی ایران.

سیستمش پیام نوره /از نوع دانشجو محور/اینجا از ترم یکی هست / تا چهل شاید بالاتر/فراگیر داره و عادی /شایدم ازین فراتر/ اینجا هر درسی یه غوله /از نوع مرحله آخر.

همه ی آدم بزرگا /از همین یونی رسیدن /به جاهای خیلی خوب خوب/ از وکیل وزیر تا سردار /یا همه شغلای مطلوب. منوی دانشگامون هم /همه جور رشته ای داره/ اما هر چی که بگردی /فارغ التحصیل نداره.

اینجا همه چیز مدرنه/ آپشناش خیلی زیاده /گزینه های روی میزش /همه خاص و فوق العاده .از کجا بگم براتون/ تخته های درب و داغون /تاندونای دست استاد/ دیگه از جاش زده بیرون.

از گزینه های دیگه/ سیستم گرمایشی یا سیستم خنک کننده /کولرو بخاری داره/ ولی صرفا واسه شوخی واسه خنده.

اگه جز کلاس و درست/ اینجا کار دیگه داری /مثل یک کار اداری /باید از اول راهت /کفش آهنی بپوشی یه چهل روز وقت بذاری.

می دونی بزرگترین ریسک/ توی دانشگا کدومه /اینکه به صندلی های آبی تکیه داده باشی /بعد میوفتی و تمومه /مثل یه دوربین مخفی /واسه خنده ی عمومه.

سالن مطالعه اش هم /شلوغ و پر از هیاهو /از بالا پایین چپ و راست/ خلاصه صدا میاد تو.

از همه اینا باحال تر/ یه آسانسور توی ساختمون سپهره/ اینکه اون اینجا چی کارست /مثل راز سر به مهره.

اما از شوخی گذشته/ اینجا حرمتش زیاده /یه محیط امن و آروم /بایه کادر فوق العاده /توی یک جو صمیمی /با اراده های محکم/ ماکه خیلی راضی هستیم/ دمشون گرم دمتون گرم.


نظرات شما عزیزان:

mahdiyeh
ساعت14:58---18 اسفند 1392
عالی بود

معرکه

ممنون


پاسخ:خواهش می کنم نظر لطفتونه


اشنا
ساعت21:12---12 اسفند 1392
سلام

20تا نظر گذاشتن اما چندتا بیشتر تایید نشده چرا؟
پاسخ:سلام راستش من مقصر نیستم حتما یه سریش فیلتر شده!!!


سوده
ساعت18:31---12 اسفند 1392
میگه :بله بله، باشه ایندفه دیدمش بهش میگم

عددتعدادنظراتت ب اوج رسیده...میخوای رکوردتو تو گینس ثبت کنی؟
پاسخ:نه بابا من اصلا اهل ریا نیستم اما کلا ما که انقد مخاطب داریم چرا همیشه نظر نمی دن این سوال شده برا من


maedeh
ساعت14:55---12 اسفند 1392
خیلی شعرت خوب بود عزیزم
پاسخ:ممنون لطف دارین


سوده
ساعت21:18---11 اسفند 1392
سلام دوستم...گفتی چرااونیکیمون نظرنمیده بهش گفتم میگه من بدون دعوت جایی نمیام(البته ناگفته نماند بعضی جاها این نظرا ب اسم منه ب کام دیگران ،ببین فداکاری تا چ حد)،بگذریم ازاینا ی نظر درمورد شعرورودیت داده خودت ببین چی میگه:اگه ب جای بهانه قشنگ یک عکس،میذاشتی بهانه یک عکس قشنگ ازنظرمعنایی قشنگتربودچون ی عکس ب تنهایی نمیتونه بهانه قشنگی باشه ولی یک عکس قشنگ میتونه بهانه خوبی باشه واسه لبخندزدن...البته این نظراونه میتونه درستم نباشه.درسته؟
پاسخ:سلام دوستام مرسی از نظرات جفتتون اون شعر ک شما میگی واسه آرش واقع طلب از کتاب خودت را جای من بگذار بود لطف کن با خودش در میون بذار بازم مرسی


محمدعلی
ساعت23:33---8 اسفند 1392
نه سوء تفاهم نشه مثله خیلی وقتا!
استادا شخصا مشکل ندارن که
ولی بنظرم شیوه مبهمه تدریسشون ( البته نه تمامیه استادا )یکم جای مانور داره اونم تو قالب طنز که مقداری به جذابیته کار افزاینده باشه...
ولی روی همرفته کاره غیرجالبی نبود
درهرصورت ممنون
یاعلی مدد


مهمون جشن
ساعت22:15---8 اسفند 1392
مرسی که به خواسته های مخاطبان تون توجه می کنین
پاسخ:سلام خواهش می کنم وظیفه ست


محمدعلی
ساعت21:38---8 اسفند 1392
باسلام

لازم میدونم تشکر کنم ازشما

شعره طنزه خوبی بود و تقریبا جز کارای نسبتا قوی محسوب میشد.

منتها بنظرم اگر 1 اشاراتی هرچند گذرا درمورده استادا و مشکلاتشونو کلا شیوه غیرقابله فهم تدریس در پیام نور در قالبه طنز میشد میتونست پرفکت تر ظاهر بشه...

تنکس


پاسخ:سلام از کتابا و درسا که یه کوچولو گفته بودم اما استادا مگه مشکلی هم دارن آیا؟ اگرم باشه من در جریان نیستم


امیر
ساعت20:59---8 اسفند 1392
یادش بخیر صندلی آبیه یه بنده خدایی بود سر کلاس آی سی دی ال یونی پخش زمین شد loooool
پاسخ:فکر کنم برا خیلی ها این اتفاق افتاده باشه


سوده
ساعت19:22---8 اسفند 1392
سلام دوستم میدونی که دچارالزایمر شدیدشدم،درسته؟

میخواستم بگم شعرت خیلی خیلی قشنگ بود اصن یادم رفت اونجابگم اینجا گفتم.
پاسخ:بازم ممنون از تعریفت


سوده
ساعت19:14---8 اسفند 1392
یه خانم جعفری هست/که همونجادرس میخونه...ی نیتایی کرده بود/نیتاشم یادش میره...عیب نداره میبخشمش/تکرارنشه باز دوبارهچون فی البداحه بود خیلی رو قافیه هاش تمرکزنکن
پاسخ:ممنون از دقتت


j,j
ساعت17:42---8 اسفند 1392
دم شماهم گرم، شعرتون عالـــــــی بود
پاسخ:خواهش می کنم نظر لطفتونه


p
ساعت15:27---8 اسفند 1392
aliiiiiiiiiiiiii bod
پاسخ:مرسی


Me6ki
ساعت12:02---8 اسفند 1392
خیلی با حال بود . دم خودت هم گرم
پاسخ:خواهش می کنم دوست عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط